selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Monday, May 30, 2011

Aduh bosannya...


Hari tu rasa macam xsabar je nk cuti sekolah tp bila cuti sklh bermula...bosan la pulak...xtau nk buat apa...kalau tau mcm ni baik balik kg...

Ingatkn blh siapkan lesen, rupanya xbleh sbb xleh nk test msa cuti sklh ni...penuh.. so tpksa la bt lepas prtikal ni...

Nk bt RP utk mggu dpn rasa malas,,,xtau nk ngjar apa...bosan dh bke fb je..xhbs2 games...nk tgok tv pn xde crita...dh la kt rmh ni tggl bdua...xtau nk bt apa...dh deman blk dh ni..bosannya...

Sbb bosan sgt aku pn ambk kamera main ambk gmbr...

Aku ambk gmbr hadiah yg aku dpt msa bfdy hr tu...hadiah dr seseorang yg istimawa dlm hidupku...
Entah la...xtau nk buat apa...xpe la ptg nt nk g pasar...beli apa2 yg patut n masak je la...isi masa dgn masak je....drp dk merapu entah apa2 tu...

Buat ABM utk mgjar mggu dpn pn blh jgk...mcm2 blh buat, tu pn kalau rajin...

4 comments:

  1. camera kiter dah xdew~
    rosak.... :(

    ReplyDelete
  2. taw takpe, bosan giler cuti.. *eh eh myampuk pulak.. :)

    ReplyDelete

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal