selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Sunday, May 15, 2011

Hari Pertama kt Puchong...

Aduh sedihnya dk sni,,,aku dtgglkn sorg2....
hari ptama tggl kt rmh bru ni...dh kne dk sorg...takut tp nk buat mcm mne...
Perut lapar...nk mkn pn xde apa nk dimkn...mggi je ada...nk msk msk pn ssh...rmh org...
sedihnya....kelaparan sorg2...

nk g mkn xtau kdai plng dkt mne...msa dtg tdi tgok jauh sgt kdai...xkn nk g mkn sorg2 mlm2 mcm mne...dh la xde kderaan...seksanya rasa...

Xpe la ni semua cubaan n cabaran dlm hidup...
nk bjaya kne la susah dulu...

Walaupn hati ni xkuat tp aku kne kuat jgk...demi esok...
esok aku mula prtika...entah xtau nk kata...mcm2 rasa ada...tp xde sape nk aku kgsikan...
Lps pkl 9 nt...ada la org yg aku blh kgsikn segala kesedihan aku ni...

cl mk...bila cte kt dia...dk sorg2 n mkn mggi...

Rasa mcm begitu lama masa nk berlalu...knp ya...

Mkn mggi je la....

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal