selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Friday, March 16, 2012

Persandinganku


Hari itu..16/03/2012
cute je....

Hari persandiringanku...ia terlalu istimewa utk ku dan ia adalah hr bersejarah utk aku...
Hr itu, lps solat subuh smpat lg aku tdo blk...sbb pnt sgt mlm tu n tdo lewat...
Pd pagi tu aku menolong skit2 apa yg blaku kt dapur, siapkan bilik...
brg2 atas pal pn ada lg xsiap...sbb xleh buat awal2...iaitu coklat, kek, pulut n bunga telur n buah...

Hari persandinganku adalah hr jumaat so...pgntin lelaki dtg lps solat jumaat...

Pada hari tersebuat ada 2 org je sahabat serumah ku masa di UM yg dpt hadir ke majlis ku... iaitu  Aisyah n Adah....tp diaorg dtg awal sgt...msa dia dtg tu aku blm lg lg di makeup...xsmpt nk bgmbr dgn diorg...nsb...n msa tu jgk nk siapkn bilik....
tp kwn2 skolah rmai jgk yg dtg...
trma.ksh kpd kwn2 yg dtg n nk mtk maaf myb xsmpt nk lyn...yg dtg awal xsmpt nk lyn sbb nk siapkan bilik n lps tu bila dh siap makeup  sibuk dgn nk  bgmbr n msa tu jgk pgntin lelaki smpai..

  
Salam dgn suami...  
Baju biru..

Love kt bkng suami
Baju pink dgn pgapit cilik...
Suami ku yg tercinta
Bergambar banyak tp rasa xpuas hati ambk dgn gmbr sbb xde gmbr dgn family...just gmbr aku dgn dia je...
gmbr dgn mk ayh aku cuma time makan bradat je...
dgn mk mentua pn msa mkn je...
Yg lain puas hati dgn majlis kwin ku...bab gmbr dgn family aku je xde...xpuas hti.,..

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal