selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Thursday, July 12, 2012

Berjauhan dr suami tercinta

Hr jmaat  suami dtg kt banting....
biasa la suami ku dtg 2mggu skali je...
seksa rasa bila kne dk bjauhan dr suami...
pttny hr slasa lg dia kne blk ke taiping,,,sbb dia ambk cuti 2hr je
tp sbb aku bru nk buat pmeriksaan kndungn utk lnjutan, dia kne la tmbh 2hr lg cuti.
Hri ni dia dh blk taiping, sdh la plk.... hmpir smggu dia bsama aku kt sni....
SEDIH....RINDU....xsmpai sjam pn lg dia bgerak blk ke Taiping, aku dh rdu kt dia...
Insyallah, awal Ramadhan ni dia dtg sni, smggu je lg, tp rasa cm lama je nk tggu smggu lg...
krn kerja tpksa dk bjauhan...
aku nk mtk tkr pn ssh, bru je postin, dia plk xde pjara yg dkt dgn area tmpt aku kerja...
sshnya rasa...
dlm keaadaan aku yg tgh mgdung ank slung ni, Allah menguji ketabahan n kesabaran aku.
Semaga aku n dia cpt2 dpt ddk bdekatan....

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal