selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Monday, February 18, 2013

Tempoh berpatang...

Aku bsalin 08.01.2013...
jd tmpoh bpatang aku smpai 17.02.2013
40 hari aku kne bpatang makan
makan pun cuma ikan bakar...adui...dasyat la...
hari2 ikan bakar.
Pagi2 aku makan roti or biskut je....
Lps 20 hari tu aku mula makan sayur sawi.
Dugaan betul la dalam berpatang ni, kne sabar la demi kesihatan.

Masa berpatang jugak aku bertuku n mengurut...
Lps 15 hari bru aku mula mgurut...
Buat kali pertama dalam hidup aku, aku mengurut sblm ini xpnh lg...
biasa la org muda mana ada sakit2 urat lg.
Tp apa yg aku rasa lps bsalin, mudah je sakit2.



No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal