selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Thursday, March 7, 2013

pergi taiping dh...

Sementara cuti bersalin xhbs lg...aku ikut suami g taiping la..
bwk amni...msa otw g taiping tu amni asyk tdo n dk myusu je...
mcm ni ya jd ibu, kalu dulu suami bwk krta aku blh je tdo kejap2.
bila dh ada ank ni kne jga dia n dk beriba dia je...huhu
Di taiping ni aku kne la bljr jga ank sndri...
kalu kt kg xpe la ada mk aku or mk mkmtua aku tlng...
xpe la slow2 blje...tp xpe ada suami kt sni...
Risau jgk bila g banting nti aku kne jga amni sdri...
Blk sklh pnt kne mgadap ank plk...xleh nk tdo mcm dulu2.
Bersabar la...smga aku dpt mjaga ank ku dgn baik n pnh ksabaran...
Amin...

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal