selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Thursday, June 6, 2013

Deman

Mula2 ku je deman selesema lps tu bjangkit ke amni.
Awalnya ok la just selesema, badan sihat je.
Tp mls lps knduri kt sungai siput tu amni deman skali dgn bdan,
Slesema dia mkin kuat, xleh nk tdo sgt dia, asyk menangis je dia.
Esok pg tu terus bwk dia g klinik.

Kalu ikutkn, aku sbnarnya nk g ke mduri ika tp nk buat mcm mne dh amni deman, tpksa la batalkn,

Lps tu suamiku plk deman selesema...
Cian dia g krj dgn deman2.

Semalam aku g klinik dgn suamiku sbb telinga aku sakit sbb msk air,  n suamiku pn deman lg.
Dktr kata ada merah2 n bengkak skit dlm telinga aku.
Dktor bg ubat n lps tu kalu isnin ni xok lg, aku kne dirujuk kpd dktor pakar.
Harap sihat n xde mslh dgn tlinga aku..
Msa jmpa dktor tu dktor nk bg MC kt suamiku tp dia xnk cuma mintak time slip je...
Krj byk sbb tu dia xnk mc.

Hr ni plk dgn deman2 dia g ipoh, exam...
xsmpt nk stdy sgt, sbbdia deman, kerja lg, sibok dgn mcm2 perkara la time  cuti sklh ni...
Semoga suamiku blh jwb ujian dgn baik n tepat....amin.

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal