selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Tuesday, December 2, 2014

Lapor diri di sekolah baru

Alhamdulillah...
hari ini aku dh pergi ke sklh baru utk lapor diri.
Mesyuarat awal tahun, di adakan bermula 30.12.2014
Jadi aku akan ke sekolah pada tarikh tersebut.
Aku pergi bsama anakku kerana blm ada pengasuh lg. 
Amni mcm biasa la, aktif je dia. Buat mcn tmpt dia yg dh biasa je.. huhu

Semoga tahun 2015 memberi makna kpd diriku. Amin...
Semoga aku gembira dan seronok bkerja d sekolah itu. 
Cikgu2, para pentadbir, PPM dan murid yg ok dan boleh terima aku seadanya... Amin
Semoga di permudahkan urusan pekerjaanku...amin.

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal