selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Wednesday, February 15, 2017

Suamiku konvo d USM 2016

26.10.2016
Suamiku konvo...
5 thn jgk pjj.
Dftr msk u sebelum kwin n konvo msa aku mgdung ank ke 3.
Walaupn ambk msa yg lama tp syukur akhirnya konvo jua suamiku.

22.10.2016
Kami 1 family pg ke USM sbb suamiku nk  ambk jubah konvo. Seharian jgk.
Bila g peneng xlupa beli jeruk madu pak ali.

26.10.2016
Hari suamiku konvo.
Mak n pak mtua  pn dtg jgk. Adik ipar ku jgk dtg.
Jd mk n pk mtua je msk dlm dewan konvo.
Aku, amni , adib n adk ipar ku ddk luar je. Yala budak2 mne blh msk.
Mencabar rasa jga bdk2 tu tnpa suami d sisi. Amni yg aktif. Adib plk kcik lg pnt dukun dia, dgn keadaan aku mgdung 6 bln. Biasanya ayah dia yg dkun.
Lps diorg kluar dewan, kami g mkn n terus blk. Sggh solat d RNR. blk ikut jbtan kdua pulau pinang... jauhnya.

27.10.2016
Pagi tu suamiku htr aku ke sekolah. Aku cuti sehari je. Pkl 10.30 suami ambk  sbb aku ada temujanji scan. Lps siap scan g ambk amni d taska. Lps tu terus ke USM lg sbb suamiku nk htr jubah n ambk gmbr konvo dia.
Lps selesai urusan konvo dia kami sggh d  pesta konvo. Msa hr konvo tu xsmpt nk beli2. Lps tu blk.
Smpai rmh adib merenget2. Yala tggl dia lama dgn tok ma dia. Dr pg smpai ke mlm tggl dia.
Mlm tu suamiku g htr mk n pk mtua ke rmh adk ipar  sbb mk mtua nk blk kg dgn diorg. Amni pn ikut skali la.
Aku mmg dh xlarat jd dk rmh je la dgn adib.

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal