selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Sunday, April 3, 2011

Semakin hari semakin sayang

Betul kata orang, tak kenal maka tak cinta...
Bila nak bercinta kne la kanal dulu siapa dia dan perasan sayang tu akan muncul sedikit demi sedikit dan menjadi banyak... dan jangan dikenang kisah lama yang mungkin boleh menghancurkan kebahagiaan kita di masa hadapan.
Kali pertama jumpa...mungkin ada perasan yg lain n tak penah dirasai selama ni pada orang lain...mungkinkah itu dinamakan CINTA ???
Setiap yg bercinta pasti mengharap yg terbaik dalam perhubungan, jd berdoalah agar si dia iklas dan jujur apa yang dikatakan...
Tiada siapa yang tahu apa yang tersurat & tersirat dalam hatinya, hanya Allah yang mengetahui...
Bila bercinta perempuan pasti ingin sentiasa mengetahui khabarnya, apa yang si dia buat dan sentiasa ingin mendengar suaranya...xpnh rasa jemu walaupn tiap2 hr berjam-jam bercakap dgn si dia. Tp biasa la kadang kala penat dgn aktiviti harian, rasa mls nk ckp...
Tapi ada jgk jenis lelaki yg xsuka kita ambik berat ttg dia, sbb sblm ni tiada siapa pn peduli apa yg dia nk buat n ke mana dia nk pergi...dgn siapa dia nk keluar...
Mungkin dlm kalangan kawan-kawan kita sendiri pn ada yg tak suka tengok kita bercakap lama-lama dgn si dia n rasa menyampah tgok gelagak org yg dilamu cinta ni tp bsabarlah wahai hati-hati yg dilamun cinta... Bagi yg bercinta jarak jauh, memang macam tu cara nk lepaskan rindu...nk jumpa tak boleh, so call n sm je lah jd penghubung.
tak kesah la apa orang nk kata, apa yg penting apa yg ada dlm hati...& kebahagiaan dalam cinta...orang lain lain

Kalau boleh ingin sentiasa bersamanya...so cpt2 la kwin...sng skit tp lps kwin pn ada susahnya... byk cabaran dan dugaan dlm alam perkahwinan ni...

Seperti Kisah Cintaku
Daripada cinta aku mendapat kekuatan dan semangat... setelah aku pnh merasa sakitnya dlm cinta. Kerana cintanya aku dapat hilangkan kesedihan aku... dh la family jauh....
Ku berdoa agar hubungan aku & dia mdapat restu keluarga...& bahagia hingga ke syurga...
Terima kasih kerana sudi menerima aku seadanya...kerana aku tahu aku banyak kekurangan & kelemahan...
Terima kasih kerana buat hidupku bahagia dan ceria...
Terima kasih sangat-sangat...sayang kamu...love you...

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal