selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Friday, September 16, 2011

Ya Allah aku jatuh Cinta…

Ya Allah aku jatuh Cinta…

Orang kata cinta itu indah dan aku mula merasakan keindahannya…

Pertama kali dalam hidupku, aku jatuh cinta…

Jatuh cinta pada seorang hamba Allah yang bernama lelaki…

Perasaan yang begitu asing yang tidak pernah aku rasakan sebelum ini.

Walaupun sebelum ini aku pernah bercinta tetapi perasaan itu tidak sama seperti aku rasakan sekarang…

Setiap insan ada kelebihan dan kekurangan yang tersendiri dan dia lelaki terbaik yang pernah ku temui…

Hanya ALLAH saja yang tahu bertapa aku mencintainya… setiap saat dalam hidupku inginku habiskan bersama mu.

Cinta itu hadir tanpa paksaan dan kian bertambah hari demi hari….

Kau terlalu istimewa dalam hidupku…terlalu indah ku rasakan…

Ku bahagia memiliki sebagai kekasih hatiku…

Ku harap kau adalah jodohku dan yang terbaik untuk diriku.

Kerna ku yakin kau mampu menjaga dan membahagiakan diriku ini… dan aku juga akan berusaha untuk membahagiakan dirimu dan menjadi isteri yang solehah untukmu…

Namun, janganlah cinta yang hadir ini mengatasi cinta pada Allah dan Rasul.

Kuatkan imanku untuk terus menjaga maruah diri, keluarga dan agamaku.

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal