selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Tuesday, December 27, 2011

Ijazah Sarjana Muda Pendidikan

Dulu masa stady 4 tahun dalam pendidikan… xtau la apa nasib graduan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan. Cita-cita nk jd ckgu n 4 tahun belajar.

Bosan la dk rumah…asyik makan tidur je…besarkan badan je….Harap2 cepat la dapat postin…

Rasa stress pn ada…pergi mne2 org asyk tya aku soalan2 yg sama je…dh postin ke belum n bila nk postin… mna la aku tau…aku bknnya menteri. Sbb tu la aku lbh suka berkurang kt rmh je…bkn xnk bgaul dengan org tp bosan dengan soalan2 tu…rasa mcm nk lari je dr kmpung….

Ya Allah pemudahkan rezekiku…..

Semoga tahun 2012 adalah tahun yang paling bermakna dalam hidupku dan bermulanya kehidupan baru aku….

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal