selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Tuesday, December 20, 2011

Rindu pada UM

Tempat yang pernah menjadi kenangan yang terindah dalam hidupku…
Aku sendiri tidak menyangka yang aku boleh ni layak masuk UNIVERSITI MALAYA dan sekarang aku dh dpt dgree…
UM menjadi kenangan indah dan sepanjang 4 tahun aku belajar di situ ada suka duka yang ku hadapi…tp semua tu jd pengalaman dalam hidup dan menjadikan aku lebih dewasa…
Banyak yg aku belajar sepanjang tempoh 4 tahun…bukan saja ilmu dlm pendidikan utk dpt ijazah semata-mata.
Tempoh tersebut jugak aku kenal CINTA, PERSAHABATAN, KASIH SAYANG dan HARGA DIRIKU. Ia juga mengajar aku erti KEHIDUPAN.
Di UM jgk aku temui CINTA yg sebenar…
Teringat pada member2 serumah dulu…semua 1 kls…so bila pagi semua berebut nk mandi…mesti cup2 nk mdi…rdu rasa…skrg nip n…aku mcm xpcya yg aku ni dh hbs bljr…rasa cm tngh cuti sem je…
Tolong la sedar diri wahai miss-alin…awak tu dh hbs bljr…..hohoho…

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal