selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Thursday, March 15, 2012

Malam akad nikah

15/03/2012
Tarih tersebuat menjadi bukti cinta kami...kami dia ijab kabulkn dia masjid Bunut Susu iaitu masjid kg ku...
Mlm itu bgitu bermakna utk aku...
Dgn skali lafas...aku sah menjadi isteri kpd lelaki yg aku cintai...

Mlm tu rasa mcm xpcaya je...aku dh isteri org...
Lps akad nikah...smua tetamu pg ke rmhku utk jamuan makan dan aku pula sibuk bgambar dgn suami tercinta...


Lps siap bgmbr aku, suamiku, ayahku, dan jurugmbr mkn...

Lps tu suamiku dan rombongan balik...
aku plk btukar pakaian dan  mengemas apa yg patut kt dapur...biasalah lps mjlis pgntin kena la tolong siapkan apa yg patut utk mjlis yg lbh besar esok...

Penat tp membahagiakn...

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal