selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Monday, March 12, 2012

Menghitung hari...

Pejam celik pejam celik...rasa mcm kejap je masa blalu...ada brp hr je lg...aku ni nk jd istri org...mcm xpcaya je...hr ni 12hb...16hb ni...seluruh kehidupan aku akn berubah...
aku dh xleh n manja2... prgai pn kne la matang...xleh nk ngada2 dh...
ada brp hr je lg...aku buat prgai ikut kpala aku...lps ni...kne dgr ckp suami la...
hrp2 aku blh sabar n berfikir scr matang.

Bakal suami aku kata, aku ni 'pongoh' n mdh mrjuk.
Tp aku suka cara dia lyn aku...rasa disayangi n dihargai...

Dia juga slalu kata aku xleh org bg tekanan n tya byk kali...
Tp yg pasti n aku tahu kelemahan aku ialah susah nk buat kputusan...msti nk tya pdpt dia. Kalu nk buat apa2 msti nk tya dia...
Harap2 dia blh terima aku seadanya...aku tahu, aku ni byk kekurang n kelemahan.

Lepas ni bermula la kehidupan bru aku, kne bgun awal...xleh tdo lps subuh...ada suami dh...kne la siapkn sarapan utk suami.

Semoga aku bahagia dgn Mohd Azuandi ku...cinta hatiku
dan semoga Allah pemudahkan urusan jodohku...

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal