selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Sunday, August 19, 2012

Tahun Pertama Raya Bersama Suamiku


Kali pertama raya bersama suami tercinta...
bahagia...baju raya thn ni wrna ungu...
spjg blk raya tu gilir2 antra dk rmh mk ayh aku n mk ayh suamiku...
Apa2 pn sehari sblm raya msti dk rmh aku sbb aku kne tlng mk aku...
fmly suamiku xpe...dia ada rmai adk2 ppuan...
Sharian tlng msk, bt ktupat, n kms rmh...
pnt jgk..mlm bru blk rmh mk ayh suamiku...
pling xbest aku deman 2hr sblm rya tp nk xnk kne buat jgk krja rmh...
sbb raya tetap raya...
masa hr rya pn aku stil selsema...tp ok la bdn xdmn dh

Hari raya kali ni jgk jth pd hr yg sama dgn ulng thn klahiran suamiku....
SELAMAT HARI LAHIR SUAMIKU...
semoga panjang umur, jodoh kita berkekalan hingga ke syurga,  murah rezeki, sentiasa sihat, sentiasa dilindungi oleh ALLAH, bahagia n ceria, jadi suami yang penyanyang untuk syg, jadi ayah yang baik untuk anak dalam kandungan syg n bakal-bakal anak-anak kita, n jangan lupa ALLAH.
Amin...

\

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal