selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Sunday, November 11, 2012

Hari keluarga SKABC

Bermulanya cuti sekolah, kami guru-guru dan kakitangan sekolah ke PD utk smbtn hr keluarga peringkat sekolah...
Smpai sana ptg, berkelah di tepi pantai...makanan mmg semua bwk sdri...
Masuk ke hotel n rehat2 kejap.
Lps tu aku & suami kluar jln2 kt sekitar PD smbil beli2... syok jgk jln2 tp pnt la, perut mkin besar, jln skit dh rasa penat...
Mlm tu kami mkn2 n lps blk bilik je...


Pagi esoknya ada sukaneka... ada la bebepa acara tp aku xleh join. xbrani nk join kn terberanak kt situ kn...
semua acara berpasangan so suamiku pn xleh nk join jgk la....tgok je la org main...

Lps tu pympaian hadiah...aku yg xmain pn dpt hdiah jgk...hehe
Cabutan btuah, no suamiku jgk yg dpt....aku la slalu xbtuah dgn cbtn btuah...

Lps tu msk bilik n mdi2 n siap2 utk blk....
otw blk tu singgah di nilai 3....shoping dulu...

barang2 kt sna murah2 n byk pilihan... smua yg aku bli kebykan brg kperluan rmh je...

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal