selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Wednesday, December 26, 2012

Masuk wad lg... at Hospital KB

Pukul 2 pagi tjaga...skt sgt pinggang...
xleh nk tdo smpai pg...

Pg esoknya aku ckp kt mk skt sgt pggang...
tgh hr tu aku g hspital...
sbb  kot2 tu skt nk bsalin dh

Bila dr cek2..aku bkn skt sbb nk bsalin tp skt sbb
bengkak buah pinggang ku ada lg...bengkak tu mkin besar...

Mula2 masuk wad 24...1mlm tdo stu...
lps tu pindah katil lain...n mlm tu jgk tiba2 dia suh pindah wad 12 sbb aku ada GL.

Masa dk wad 12, tdo 1 mlm lps tu dia suh pindah katil lain plk...
ok la dk katil yg bru pindah tu, dkt dgn tandas...
aku kn asyk nk kncing je...

4 mlm aku tdo dlm wad... puah boring dh...
hr2 kne msk ubat kt tgn...

Masa dk dlm wad mcm2 pglaman bsalin aku dgr...
rasa cm takut je tp sabar...
org lain blh bsalin xkn aku xleh....


No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal