selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Tuesday, July 15, 2014

Tahun ke 3 puasa bjauhan dari suami..

Setiap insan ada dugaan dan ujian dari Allah...
Sabar la...
Sejak kwin mmg terus bjauhan...
Suami di perak isteri di selangor...

Bila puasa mkin terasa kesedihan tu,
Org bsahur n bbuka bersama suami
Aku plk jauh dr suami...
Suami kt sana, mkn beli kt bazar je
Bgun sahur bgun  sendiri.
Mana nikmat berumahtanggannya ?

Kenapa harus pisahkan hubungan suami isteri..???

Org lain yg xalami ada ckp baik xpyh kerja.
Kalu kne bjauhan dr suami.
Diorg xtau, kalu aku xkrja sape nk byr ptptn aku?
Sape nk tlng fmly aku kt kg...
Cakap mmmg sng tp aku yg tanggung.

Semoga di bulan yg mulia ini
Doa byk2 semoga aku , anak dan suami  dapat bersatu...
Amin..

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal