selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Monday, May 4, 2015

Anak Kedua

Alhamdulillah...
aku kini hamil anak kedua.
syukur padaMu...pemberian yg amat bernilai...

Alahan tu xde sgt tp selera mkn tu kurang tp asyik lapar je.
makan skit skit je. pah tu lapar blk.
Makan pn jd memilih...sblm ni xkisah mkn apa pn. kdg2 tgok mknan rasa muak n xblh nk mkn.

Bab mood plk..kdg2 aku pelik dgn diri aku,
jd terlalu sensitif n mudah terasa...
Pd xde apa pn tp tiba2 terasa sgt.
adoiii...mudah je merajuk.
Jd en. suami pandai2 pujuk isteri awk.
Bila awk xpujuk, mkin stres la istri awk n rasa tak disayangi.
Stres xbrp elok utk baby dlm kandungan.

Anak sulung aku plk... skrg ni xtau la knp,
sejak aku mengandung ni dia xnk tdo
sorg2 kt tmpt tdo dia. msti nk tdo sblh aku.
myb dia tau ibu ada baby lain, dia nk dekat jgk la dgn ibu dia... umur dia pn bru 2 tahun.
Apa-apa pn ibu tetap sayang Amni.

Masa mgdung ank slung banyak ujian yg ku hadapi...
harap2 kali ini aku sentiasa dlm keadaan sihat...amin..

Cukup 2 bln, nk g buat buku pink.
Kena bua awal sbb risaukn HB. Takut rendah je...

No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal