selamat datang ke laman diary ADLINA...ia hanyalah luahan dan cerita hidupku serta bacaanku yang ku rasakan menarik...

Tuesday, September 1, 2015

Cuti merdeka 2015

Cuti 3 hari
iaitu cuti sbtu ahad n isnin semperna merdeka
Balik kejap je...
time mgandung pjalan jauh mmg sakit badan

Pengalaman otw blk ke Taiping
Amni cirik, cian dia asyk sakit perut je.
berak dlm kereta. hbs seat dia.
Nasib baik dia ddk atas seat baby, sng nk cuci.
Paling xtahan msa bhenti kt tandas stesten minyak.
Masa masuk toilet tu lama la dlm tandas, amni berak habis kne seluar.
Bila basuh berak dia, dia ddk bawah bkn
dduk mencangkung atas tandas.
paham-paham je la budak 2 thn mne pdai
ddk ats lubang tandas lg.
Jadi najis dia bsepah la. so lama la cuci.
Ada la org dr hutang mne yg xpnh guna
tandas awam. dk ketuk-ketuk pintu
soh cepat.
Dalam hidup aku xpnh lg aku jumpa org mcm tu.
Sabar la. igt org suka ddk dlm tandas lama-lama.
Kn tinggal taik ank aku bsepah bru pdam
dgn muka. nk cepat sgt.
Lps tu je cuci, aku bwk kluar ank aku dgn
pakai pampes saja.
Baju n seluar pn xpakai lg.

So sebagai manusia, kne la sabar.



No comments:

Post a Comment

 

aDLiNa Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal